dinsdag 2 oktober 2012

Verschillende ooglooks! #Made by myself


Dinsdag avond, wat ga ik doen? Ja, ik weet het! Ik ga verschillende soorten looks namaken!
En ja, waarom zou ik die foto's niet met jullie delen?
Ik heb een aantal foto's gemaakt van verschillende ooglooks geïnspireerd door dingen om me heen, wil je ze zien? Kijk dan mee!

Mooie bruine donkere ooglook, op de foto niet heel goed te zien, maar in het echt is hij heel erg donker gemaakt, heel leuk voor het uitgaan! 


 Regenboog op je ogen! Super leuk om te maken, alle kleurtjes op je ogen, bijvoorbeeld heel leuk voor een feestje en party! 


 Een hele heftige groene ooglook, wel heel moeilijk om te maken! Maar het eindresultaat mag er zijn.. toch? 


Ik denk toch wel mijn favorieten als het gaat om een ooglook met zwart en een kleur. Roze vind ik altijd al mooi, en dus nu daarop geïnspireerd! 


Een bruine donkere shimmer look, vrij heftig maar toch een beetje basic! 


Lijkt een beetje op het effect van de groene ooglook van net, super mooi en leuk om te maken!


Weer een hele mooie rustige groene ooglook, geïnspireerd door mijn kamer, die is namelijk groen!


Ga jij deze uitdaging aan? Ga jij ze ook proberen! Niet twijfelen, gewoon doen! Is hartstikke leuk!
Wil je nog een tutorial zien, of een revieuw van producten? Laat het me dan even weten door een reactie hier onder te zetten, of stuur een mailtje naar dalinique10@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je nog tips voor mijn blog of voor reviews of filmpjes?
Laat het me dan even weten door een reactie te plaatsen of een mailtje te sturen naar dalinique10@hotmail.com

Liefs Dalinique