zaterdag 6 oktober 2012

Dove Therapie Serum #Action


Ik ben vandaag weer eens naar de action geweest en daar heb ik weer geshopt in verzorgingsproducten, ik ben samen met mijn vriendin wezen shoppen, en we hebben echt ongelooflijk veel gekocht! We stonden in de action en we keken om ons heen, en toen zag ik in een keer een pot staan van Dove, dit was een Dove Therapy Serum. Ik ging kijken waar dit voor was, en ja hoor! Ik heb eindelijk iets gevonden voor mijn haar wat echt werkt! Net na het douchen dit lekker in mijn haar gewreven, en mijn haar glanste! Echt super mooi en ook nog eens handig, want je kan het ook voor nog veel meer dingen gebruiken..
Ik las op internet dat deze ook te gebruiken is voor je haar stijlen, als je vaak je haar stijlt is dit super slecht voor je haar! Je haar kan afbreken of dood gaan, je krijgt gespleten haar punten of dode puntjes. En daarvoor is juist dit serum van Dove! Echt super goed, het beschermt je haar tegen hitte, dus dit is ook prima geschikt voor in de zomer als je vol in zon bent. Ik vind het echt een super uitvinding! En ook nog leuk dat ze dit bij de action verkopen.
Het lijkt op een soort van gel, of bodylotion, maar dat is het niet.
De geur is echt super lekker! Dus dit is zeker een aanrader! Je haar word er niet vettig van maar juist super mooi!

Wil je van de andere producten die ik heb gekocht nog een review zien?
Laat het me dan even weten via een mail naar dalinique10@hotmail.com
Of door een reactie te plaatsen hier onder.

Veel liefs, Dalinique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je nog tips voor mijn blog of voor reviews of filmpjes?
Laat het me dan even weten door een reactie te plaatsen of een mailtje te sturen naar dalinique10@hotmail.com

Liefs Dalinique