maandag 8 oktober 2012

Hegron Pure & Nature cleansing tonic en dagcreme #action




Op zoek naar een goede dagcreme of cleansing tonic? Action!
Mijn gezichtscrème was op.. En dat is uiteraard helemaal geen ramp want dan moet je gewoon nieuwe gaan kopen! Zoals iedereen dat meestal doet. De crème die ik eerder vaak gebruikte was van de Be Crème, deze hydraterende dag crème heb ik dit jaar gekocht in Italië, Dat is een fijne dag crème, al deze huidverzorgingsproducten voor jonge meiden, speciaal toegespitst op de jonge huid, zodat die fris blijft en niet te veel puistjes ontwikkeld is super fijn! Maarja, ik heb een huid die super gevoelig is! Ik heb altijd puistjes en doe er alles aan om dat te voorkomen maar ik ben daar nooit over in paniek geweest. Ik durfde er verder ook niet zoveel over te zeggen, aangezien om mij heen meiden waren die veel meer last hadden van puistjes. Ik was best tevreden over de crème, want hij voelde lekker fris aan. Maar mijn werd er helaas toch droog van. Dit zou kunnen komen natuurlijk, door het feit dat de crème puistjes helpt voorkomen en aangezien puistjes meer voorkomen op een vettige huid, zorgt de crème er natuurlijk voor dat je huid iets droger word. Dat was voor mijn huid natuurlijk niet nodig en dus besloot ik op zoek te gaan naar een andere crème voor mijn gezicht.
Wat had ik nodig? Dat vond ik toch een lastige vraag. Van nature heb ik geen vette huid maar juist echt een droge huid. Ik heb een beetje rondgekeken. Ik ben niet iemand die zomaar crème koopt. Nee, ik zoek wel uit wat ik nodig heb. Dus toen kwam ik uiteindelijk bij de action ik zag deze Pure & nature cleansing tonic staan, en een dagcrème! Ik las de ingrediënten en dacht, ja deze is wel geschikt voor mij! Ik gebruik het nu een paar dagen en m’n huid voelt elke dag weer super zacht aan! Ik denk dat ik maar eens wat vaker bij deze lijn  ga kijken, want deze is echt super! Ik deze producten dus bij de action gekocht. Helemaal niet duur! Ik heb de cleansing tonic voor €1,49 en de dagcrème ook maar voor €1,49 gekocht.
Zeker een aanrader! Dus zoek je een goedkope dagcrème of cleansing tonic? Action!
Wil je nog andere reviews zien? Mail me naar dalinique10@hotmail.com of laat een reactie achter hier onder.
Veel liefs, Dalinique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je nog tips voor mijn blog of voor reviews of filmpjes?
Laat het me dan even weten door een reactie te plaatsen of een mailtje te sturen naar dalinique10@hotmail.com

Liefs Dalinique