maandag 1 oktober 2012

Shoplog Kruidvat en Action!


Ben zaterdag wezen shoppen in makeup bij de Kruidvat en de Action! I love this! Ik hou echt zo van de kruidvat en de action, het is allemaal zo lekker goedkoop.
Wil je weten wat ik allemaal heb gekocht? Jawel toch?
Lees en kijk dan verder door op 'lees verder' te klikken.


Dingen die ik al zo graag wilde.. waar ik al best wel lang op zoek naar was, ik heb ze gevonden! Ik heb ze eindelijk gekocht! Lang gezocht naar de juiste kleur en het juiste merk, maar ben toch weer uitgekomen op essence, catrice had hem natuurlijk weer niet, maar mijn favoriete merk wel! I love essence, maarja welke foundation is het nou geworden?



Dit is hem, de Essence Stay all day 16h long-lasting make-up foundation in de kleur 10 sof beige.

Dit is een foundation in een pompje, echt super fijn, dit breng ik aan met een foundation kwast en dat bevalt me prima, hij was helemaal niet duur want essence had weer een actie! Alles vanaf 0,99! Deze foundation heb ik gekocht voor 3,89 echt heel goedkoop voor deze foundation, maarja ik hou van goedkoop!



En deze wilde ik echt al super lang, en ik heb hem nu eindelijk de essence I love stage eyeshadow base. Hij is echt super fijn, ik zie hem heel vaak op youtube voorbij komen in make-up tutorials, zo weet ik bijvoorbeeld dat VeraCamilla deze ook gebruikt in haar filmpjes. Ik ben er zo blij mee! Dit is dus echt wel mijn favoriet van deze maand! 


En toen kwam ik bij Catrice! Ik zag die oogschaduws en ik dacht ja! Die moet ik hebben! Echt super mooi deze twee oogshaduws, de namen zijn:
1. 510 In love with hulk
2. 390 top of the cops
Ik ben echt dol op deze twee kleurtjes en ik zal hier zeker ook nog wel een look mee maken, natuurlijk wel in combinatie met een paar andere oogschaduws. 














En toen de action! 



Ze hebben nu bij de Action van het merk Max, nail art polish, ik weet niet of ze dit al eerder in het assortiment hebben gehad, maar ik heb het nog nooit eerder gezien. En ik vind het een hele goeie uitvinding! Echt waar! Ze werken super goed! De kwastjes zijn heel fijn en lekker dun dus je kunt er goed mee werken. Ze zijn echt ontzettend goedkoop namelijk 1,35 voor 3 potjes! 
Echt een aanrader! 

Nou, en dit was het alweer, dit zijn de producten die ik bij de Kruidvat en de Action heb gekocht afgelopen zaterdag. Wil je ergens een review van zien? Laat dan een reactie achter of mail het even naar 
dalinique10@hotmail.com ik beantwoord alle maitjes! 

Veel liefs, Dalinique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je nog tips voor mijn blog of voor reviews of filmpjes?
Laat het me dan even weten door een reactie te plaatsen of een mailtje te sturen naar dalinique10@hotmail.com

Liefs Dalinique