maandag 1 oktober 2012

Arizona Green Tea #Nail art




Jullie hebben vast Arizona Green Tea al eens voorbij zien komen in de supermarkt of ergens anders. Nou staat er echt zo'n leuk printje op de verpakking en ik dacht, waarom maak ik daar geen leuke nailart van? Ik had laatst bij de Albert Heijn een flesje gekocht met Arizona Green Tea. Je hebt nog veel meer van Arizona maar toen ik deze zag staan en naar het printje keek dacht ik, ja die moet ik maar eens meenemen, ik had er al een aantal mee zien lopen. En ja, zoiets lekkers en leuks laat je toch niet in de winkel staan? Ik kwam thuis en ik dacht ik gebruik het flesje voor school.. en een maar dagen daarna, vandaag dus werd ik helemaal geinspireerd door het flesje om er een nailart van te maken, wil je het resultaat zien? Lees en kijk dan verder! 
Wat heb je allemaal nodig?
Nou, ik heb laatst een nail art polish van de Action gekocht en daar van is het kwastje heel dun, dus heb ik die schoongemaakt en gebruikt om deze nail art te maken.
Verder heb je nodig: 


- Essence Colour & Go 08 Ultimate Pink
- Essence Colour & Go 01 Absolute Pure
- Essence Colour & Go 53 You belong to me
- Essence Colour & Go 85 Galactic Black

( Op de foto ziet de kleur er heel anders uit dan in werkelijkheid! )




Eerst lak je met de groene 53 You belong to me nagellak de ondertoon, zorg ervoor dat deze goed dekt, en nou weet ik uit ervaring dat essence niet helemaal mooi en goed dekt, dus moet je er zeker nog wel een tweede laat over aanbrengen. 



Daarna ga je te takjes tekenen, die doe je met de zwarte 85 Galactic Black nagellak, maak de takjes aan het begin iets dikker, en maak ze daarna steeds dunner. Dit heb ik ook gedaan zoals je kunt zien op de bovenstaande foto. Doe dit trouwens bij alle nagels. Maar als je dat niet wil kun je er ook een paar doen, maar net wat je zelf leuk vind.




 Daarna ga je de bloemetjes maken, dit doe je met de roze 08 Ultimate Pink nagellak, het ziet er misschien heel moeilijk uit maar dat is het niet, je hoeft alleen maar een paar roze puntjes te maken en door je kwastje of sate prikker een beetje te bewegen, krijg je het effect van een bloemetje. Nog een beetje Top coat erover heen en dan is je nail art klaar! het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk, maar je moet er wel geduld voor hebben. Maarja, als je dat een beetje hebt.. heb je wel een super leuk en mooi printje van Arizona Green Tea op je nagels staan! Helemaal door jezelf gemaakt! En het eindresultaat is super leuk! 




Ik hoop dat je dit een leuke nail art vond, laat het me even weten door een reactie te plaatsen of een mailtje te sturen naar dalinique10@hotmail.com
Ben jij nu ook geinspireerd en ga jij deze nail art ook maken? Super leuk toch! Je kan eventueel ook je eige nailart foto's naar mij toe sturen. 
Heel veel succes! 

Liefs Dalinique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je nog tips voor mijn blog of voor reviews of filmpjes?
Laat het me dan even weten door een reactie te plaatsen of een mailtje te sturen naar dalinique10@hotmail.com

Liefs Dalinique