zaterdag 29 september 2012

ROSE Onweerstaanbaar!

 
Mijn tweede setje die ik heb gekregen is van ROSE, ik heb op internet gezocht of ik hier nog iets over kon vinden maar.. Nee! Ik heb me helemaal rot gezocht om hier wat over te kunnen vinden maar dat hebben ze niet, helemaal niks! Dus toen dacht ik, waarom vertel ik hier gewoon niks over. Er zitten verschillende producten in zoals, badschuim, douchegel, badzout, bodyscrub en bodylotion.
Wil je weten wat ik hier allemaal van vind en hoe ik deze producten heb ervaren? Natuurlijk wil je dat! Lees dan samen met mijn verder.



 
 
Bij deze foto heb ik de producten er allemaal even uitgehaald, zoals je misschien al wel hebt gezien zitten er ook nog een badspons bij en een witte spons.
 
 
Deze sponzen zijn allebei voor je lichaam, hiermee kun je bijvoorbeeld de bodyscrub lekker op je lichaam verdelen. ze voelen allebei heel zacht aan en de badspons (roze) ziet er uit als een roosje met blaadjes, ik vond dit zo schattig! het past er echt super goed bij en het is ook heel origineel, omdat het allemaal met rozen te maken heeft.
 
 
Hier zie je alle bad en douche producten die erin zaten. Echt de geur, zo lekker! Echt onweerstaanbaar! Ik ben helemaal dol op deze producten. Want ze ruiken zo lekker! Maar nu even iets anders.. ik heb een hele gevoelige huid van mezelf, en dat is echt niet leuk! Misschien herken je dat wel, dat je ongelooflijk veel jeuk krijgt en het heel erg prikt? Wel? Niet? Nou ik dus wel.. word er gek van, maar bij deze producten reageer ik er super goed op, ik heb nergens last van!
 
 
 
En het zelfde geld voor de bodyscrub en de bodylotion, ik vind het zo jammer dat er zo weinig in zit, er zit maar 130 ML in.. ik hou echt van bodyscrub's, ze maken je huid zo zacht en vooral deze! Echt een aanrader, maarja, waar koop je die? Ik zou het echt niet weten.. Weet je het wel? heb jij ze wel een keer gezien op internet of in een winkel? Laat het me dan even weten!
 
Ik hoop dat je dit een leuk artikel/review vond.. laat het me even door een reactie te plaatsen hier onder of stuur me een mail naar dalinique10@hotmail.com voor eventuele tips of vragen.
Veel liefs, Dalinique
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je nog tips voor mijn blog of voor reviews of filmpjes?
Laat het me dan even weten door een reactie te plaatsen of een mailtje te sturen naar dalinique10@hotmail.com

Liefs Dalinique