maandag 24 september 2012

Botany Bay Spa Pamper kit #gift

Ik heb van mijn tante een Botany Bay Spa gekregen, ik ben er echt super blij mee!
Het is allemaal met Groene thee, witte thee en eucalyptus, het is echt zo fijn, je huid word er super goed mee verzorgt en er zitten allemaal verschillende producten in dit setje.
zoals, Green Tea & eucalyptus Bath Salts, 2 Green Tea & eucalyptus Bath Fizzers, White Tea & Ginger Bath en Shower Crème, White Tea & Ginger Bath en Shower Gel, Green Tea & eucalyptus Body Scrub en Bamboo & Lemon Body Lotion. En er zit nog zo'n heel schattig klein handdoekje of was handje, ik weet eigenlijk niet wat het is.. Mmm.. maar even een keer proberen dan.. 


Ik vind dit echt een heel leuk setje om weg te geven, daarom heb ik hem ook cadeau gekregen van mijn lieve tante. Ik heb net even op een site gekeken waar ze deze producten verkopen en dat is deze site:

 http://vantagechemist.co.uk/p4262/botany-bay-spa/ je kan daar ook andere leuke producten kopen om weg te geven of om zelf te houden. Botany bay spa is echt een aanrader. Want het is ook niet irriterend voor de huid. Ik ben er echt heel tevreden over.








Het is dus zeker een aanrader om dit te kopen. Of om aan iemand anders te geven als cadeautje.

Heb je zelf nog een tip voor huidverzorging?
Plaats dan even een reactie hier onder of laat het me weten via mijn mail, dalinique10@hotmail.com

Veel liefs, Dalinique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je nog tips voor mijn blog of voor reviews of filmpjes?
Laat het me dan even weten door een reactie te plaatsen of een mailtje te sturen naar dalinique10@hotmail.com

Liefs Dalinique