maandag 24 september 2012

Herfst look #88 palette



























Het word weer koud en nat in Nederland want de herfst komt er weer aan, ik zat eens te denken.. want wat kan ik als mijn eerste post doen op mijn blog.. en ik dacht, laat ik maar meteen beginnen met een ooglook creëren, want dat is iets wat ik super leuk vind! Ik heb een herfstachtige make-up look bedacht met warme tinten uit mijn nieuwe natural 88 palette, ik ben er super blij mee dus ben er meteen mee aan de slag gegaan. 
Ik dacht echt, welke warme en mooie kleuren kan ik gebruiken, welke zijn het meest geschikt?
Ik heb daar echt super lang over nagedacht.. maar wat is het eindresultaat?


Ik heb gebruik gemaakt van mijn nieuwe 88 warm palette, ik heb deze nieuw via marktplaats gekocht en dus niet via een webshop of in een winkel. Ik zal proberen jullie zo goed mogelijk te proberen vertellen welke kleuren en tinten ik heb gebruikt.


ik ben begonnen met een witte matte kleur als highlighter, die heb ik aangebracht net onder mijn wenkbrauwen op mijn wenkbrauw bot en in mijn binnenste ooghoek. 
Daarna pakte ik van eerste rij van links naar rechts en dan de een na laatste kleur de mooie licht getinte bruin, die heb er voorzichtig over de highlighter aangebracht in mijn binnenste ooghoek. Zo kon ik rustig beginnen en dan steeds een iets donkerder kleur pakken. 






En toen dacht ik, laat ik maar eens een iets meer shimmery kleur pakken, ik heb van de laatste rij van boven naar beneden de 5e kleur gebruikt, daar zat iets meer shimmer in en dat vond ik er wel heel mooi bij staan, en toen dacht ik, waar ga ik doe aan brengen? Ik heb deze kleur vanaf het midden tot aan de buitenste ooghoek aan gebracht en die mooi geblend met de eerste bruine kleur in mijn binnenste ooghoek. 
Daarna dacht ik, ik moet nog iets meer diepte in mijn ogen zien te creëren, en dat heb ik als volgt gedaan, ik pakte een crease kwast en ben daarmee in de kleur gegaan die in de zelfde rij zit als de kleur die ik hiervoor heb gebruikt, maar dan de 7e en die heb ik aangebracht in mijn arcade boog. 









Daarna heb ik nog eyeliner en mascara aangebracht. Ik heb een eyeliner pen van de Hema gebruikt, dat is nog steeds mijn favoriet en ik vind hem super fijn! 
Hiermee heb ik een dun lijntje op mijn bovenste wimper rand aangebracht en met een kleine wing naar boven. Ik heb de Falsh Lash Effect mascara van MaXfactor gebruikt.
Tot slot heb ik nog wat lipgloss aangebracht van Oriflame in de kleur Pout 4260. 




Ik heb poeder gebruikt van Paris Memories in de kleur Shade 03, deze is eigenlijk alweer te licht voor mij, maarja, het kan nu nog een beetje. Ik heb blush aangebracht met een blush kwast van Miss Helen en met een blush van essence, en de naam was al helemaal vervaagd, dus ik kan je dat niet vertellen, Sorry daarvoor! Maar ik hoop dat jullie dit een mooie en leuke look vonden. Laat het me even weten.

Liefs, Dalinique 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je nog tips voor mijn blog of voor reviews of filmpjes?
Laat het me dan even weten door een reactie te plaatsen of een mailtje te sturen naar dalinique10@hotmail.com

Liefs Dalinique